Kancelaria Adwokacka

Adwo­kat Mar­cin Zientek

Polityka Prywatności

 

1. Na pod­sta­wie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Par­la­men­tu Euro­pej­skie­go i Rady (UE) 2016/​679 z 27.4.2016 r. w spra­wie ochro­ny osób fizycz­nych w związku z prze­twa­rza­niem danych oso­bo­wych i w spra­wie swo­bod­ne­go prze­pły­wu takich danych oraz uchy­le­nia dyrek­ty­wy 95/​46/​WE (dalej: RODO), infor­mu­ję, że:

2. Admi­ni­stra­to­rem Pani/​Pana danych oso­bo­wych jest: jest Kan­ce­la­ria Adwo­kac­ka adw. Mar­cin Zien­tek z sie­dzi­bą w 41–500 Cho­rzo­wie przy ul. Wolności 41/​1/​2, e‑mail: kontakt@​adwokat-​zientek.​pl tel. 781 500 783 (dalej – Kancelaria)

3. Na potrze­by Poli­ty­ki Prywatności (dalej – Poli­ty­ka) wpro­wa­dza się następujące rozu­mie­nie pojęć:

  • Admi­ni­stra­tor danych – admi­ni­stra­to­rem danych jest Kan­ce­la­ria Adwo­kac­ka adw. Mar­cin Zien­tek z sie­dzi­bą w 41–500 Cho­rzo­wie przy ul. Wolności 41/​1/​2, e‑mail: kontakt@​adwokat-​zientek.​pl tel. 781 500 783. Admi­ni­stra­tor świadczy usłu­gi dro­gą elek­tro­nicz­ną oraz prze­cho­wu­je i uzy­sku­je dostęp do infor­ma­cji w urządzeniach Użytkownika.
  • Ser­wis – stro­na inter­ne­to­wa funkcjonująca pod adre­sem url: adwokat-zientek.pl
  • Ope­ra­tor Ser­wi­su – Ope­ra­to­rem Ser­wi­su jest Kan­ce­la­ria Adwo­kac­ka adw. Mar­cin Zien­tek z sie­dzi­bą w 41–500 Cho­rzo­wie przy ul. Wolności 41/​1/​2, e‑mail: kontakt@​adwokat-​zientek.​pl tel. 781 500 783.
  • Użytkownik/Klient– oso­ba korzystająca z Ser­wi­su, korzystająca z usług Kan­ce­la­rii lub podejmująca takie dzia­ła­nie, które uza­sad­nia założenie, iż rozważa sko­rzy­sta­nie z usług Kan­ce­la­rii (np. poprzez sko­rzy­sta­nie z for­mu­la­rza kontaktowego).
  • Urządzenie– ozna­cza elek­tro­nicz­ne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzy­sku­je dostęp do Serwisu.
  • Zbiór danych – ozna­cza zestaw danych o cha­rak­te­rze oso­bo­wym zbie­ra­nych przez Admi­ni­stra­to­ra Danych.
  • Cookies – ozna­cza dane infor­ma­tycz­ne, w szczególności nie­wiel­kie pli­ki tek­sto­we, zapi­sy­wa­ne i prze­cho­wy­wa­ne na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzy­sta z Serwisu.
  • Cookies Admi­ni­stra­to­ra danych– ozna­cza Cookies zamiesz­cza­ne przez Admi­ni­stra­to­ra danych, związane ze świadczeniem usług dro­ga elek­tro­nicz­ną przez Admi­ni­stra­to­ra danych z Serwisu.
  • Cookies Zewnętrzne– ozna­cza Cookies zamiesz­cza­ne przez partnerów Admi­ni­stra­to­ra danych, za pośrednictwem z Serwisu.
  • Cer­ty­fi­kat SSL – sposób ochro­ny doko­ny­wa­ny w war­stwie trans­mi­syj­nej polegający na szy­fro­wa­niu danych oso­bo­wych i danych logo­wa­nia wpro­wa­dzo­nych na stronie.
  1. Posia­da Pani/​Pan pra­wo dostępu do treści swo­ich danych oso­bo­wych, pra­wo do ich spro­sto­wa­nia, usunięcia oraz pra­wo do ogra­ni­cze­nia ich prze­twa­rza­nia. Ponad­to także pra­wo do cofnięcia zgo­dy w dowol­nym momen­cie bez wpły­wu na zgodność z pra­wem prze­twa­rza­nia, pra­wo do prze­no­sze­nia danych oraz pra­wo do wnie­sie­nia sprze­ci­wu­wo­bec prze­twa­rza­nia Pani/​Pana danych oso­bo­wych. Przy­słu­gu­je Pani/​Panu pra­wo wnie­sie­nia skar­gi do Pre­ze­sa Urzędu Ochro­ny Danych Oso­bo­wych gdy uzna Pani/​Pan, iż prze­twa­rza­nie danych oso­bo­wych Pani/​Pana dotyczących naru­sza prze­pi­sy RODO. 
  2. Niektóre z tych upraw­nień mogą nie przy­słu­gi­wać w zakre­sie prze­twa­rza­nia danych wra­mach świadczenia pomo­cy praw­nej. Jeżeli nie­chcą Państwo, aby Kan­ce­la­ria prze­twa­rza­ła Państwa dane oso­bo­we wce­lach mar­ke­tin­go­wych, mogą Państwo w każdym cza­sie zgło­sić sprze­ciw lub w dowol­nym momen­cie cofnąć zgo­dę wobec prze­twa­rza­nia danych oso­bo­wych w tym celu, przy czym cofnięcie zgo­dy nie ma wpły­wu nazgodność zpra­wem prze­twa­rza­nia, którego doko­na­no najej pod­sta­wie przed cofnięciem zgody.
  1. Poda­nie przez Panią/Pana danych oso­bo­wych jest dobro­wol­ne. Wzależności odokoliczności odmo­wa udostępnienia danych lub żądanie ich usunięcia może uniemożliwić Kan­ce­la­rii wszczególności — kon­takt z Panią/Panem, prze­ka­zy­wa­nie Pani/​Panu infor­ma­cji o wyda­rze­niach i działalności Kan­ce­la­rii lub wyko­na­nie usługi. 
  2. Poda­nie przez Panią/Pana danych oso­bo­wych jest dobro­wol­ne, lecz niezbędne do obsłu­gi Ser­wi­su i jest warun­kiem funk­cjo­no­wa­nia niektórych jego elementów. Ich nie­poda­nie będzie skut­ko­wa­ło tym, iż Ser­wis bądź jego poszczególne ele­men­ty mogą nie dzia­łać, bądź mogą nie dzia­łać w sposób pra­wi­dło­wy. W szczególności może to uniemożliwić Pani/​Panu kon­tak­tu z ope­ra­to­rem Serwisu. 
  3. Prze­twa­rza­nie danych oso­bo­wych wra­mach świadczenia usług pomo­cy praw­nej ure­gu­lo­wa­ne jest w umo­wach zawie­ra­nych z Klien­ta­mi. Prze­sy­ła­nie infor­ma­cji han­dlo­wych dro­gą elek­tro­nicz­ną np.e‑mailem uwa­run­ko­wa­ne jest otrzy­ma­niem od Pani/​Pana uprzed­niej zgo­dy. Pani/​Pana zgo­da jest niezbędna do sko­rzy­sta­nia z For­mu­la­rza kon­tak­to­we­go Serwisu.
  1. Pani/​Pana dane oso­bo­we mogą być prze­ka­zy­wa­ne pod­mio­tom trze­cim świadczącym na rzecz Kan­ce­la­rii określone usłu­gi lub pod­mio­tom wspierającym świadczenie usług na rzecz Kan­ce­la­rii (m.in. odpo­wie­dzial­nym za wspar­cie infra­struk­tu­ry infor­ma­tycz­nej i admi­ni­stra­cyj­nej) jak i pod­mio­tom współpracującym z Kan­ce­la­rią (np. inne kan­ce­la­rie, adwo­ka­ci lub rad­co­wie prawni).
  2. Pani/​Pana dane oso­bo­we mogą być prze­ka­za­ne odpo­wied­nim orga­nom lub pod­mio­tom realizującym zada­nia usta­wo­we na mocy odpo­wied­nich przepisów – w tym orga­nom admi­ni­stra­cji, służbom państwowym i sądom.
  1. Państwa dane oso­bo­we prze­twa­rza­ne są w sie­dzi­bie Kan­ce­la­rii i nie są prze­ka­zy­wa­ne do krajów znajdujących się poza Unią Euro­pej­ską. W razie prze­ka­za­nia danych oso­bo­wych dopaństw trze­cich (znajdujących się poza UE) Kan­ce­la­ria zasto­su­je odpo­wied­nie instru­men­ty mające na celu zapew­nie­nie bezpieczeństwa Państwa danychosobowych.
  2. Państwa dane oso­bo­we nie są przed­mio­tem pro­fi­lo­wa­nia, jak też żadnej innej for­my zauto­ma­ty­zo­wa­ne­go podej­mo­wa­nia decyzji.
  3. Kan­ce­la­ria zbie­ra i prze­twa­rza dane oso­bo­we w celu/​w celach: 
    • wyko­ny­wa­nia umów zawie­ra­nych przez Kan­ce­la­rię z Klien­ta­mi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • wynikających z praw­nie uza­sad­nio­nych interesów Kan­ce­la­rii jako Admi­ni­stra­to­ra danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a to w celu/​ w celach:
      - świadczenia usług na rzecz Klientów, doko­ny­wa­nia czynności zmierzających do zawar­cia umo­wy o świadczenie usług, zapew­nia­nia właściwego pro­wa­dze­nia spraw Klientów, obsłu­gi zapy­tań wysto­so­wa­nych za pośrednictwem for­mu­la­rza kon­tak­to­we­go Ser­wi­su,
      - dopusz­czal­ne­go mar­ke­tin­gu usług Kan­ce­la­rii, wtym infor­mo­wa­nia o wyda­rze­niach lub działalności Kan­ce­la­rii, pre­zen­to­wa­nia ofer­ty lub infor­ma­cji;
      - ana­li­tycz­nych, sta­ty­stycz­nych oraz w celu zapew­nie­nia bezpieczeństwa tele­in­for­ma­tycz­ne­go związanego z funk­cjo­no­wa­niem Ser­wi­su;
      - docho­dze­nia lub obro­ny przed poten­cjal­ny­mi rosz­cze­nia­mi prawnymi;
    • pro­wa­dze­nia rekru­ta­cji osób zain­te­re­so­wa­nych pra­cą lub współpracą z Kan­ce­la­rią (art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    • w zakre­sie w jakim jest to koniecz­ne do wypeł­nie­nia obowiązków praw­nych ciążących na Kan­ce­la­rii art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  4. W przy­pad­ku, gdy dane oso­bo­we nie zosta­ły uzy­ska­ne bezpośrednio od Pani/​Pana – w tym także w zakre­sie funk­cjo­no­wa­nia Ser­wi­su (pli­ki Cookies) — zosta­ły one prze­ka­za­ne przez klien­ta, poten­cjal­ne­go klien­ta, kon­tra­hen­ta Kan­ce­la­rii lub inną oso­bę w związku z określoną spra­wą lub reali­za­cją umowy.
  5. Pani/​Pana dane oso­bo­we będą prze­twa­rza­ne, przez okres niezbędny do wyko­na­nia umo­wy lub reali­za­cji obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów, (m.in. do cza­su: upły­wu terminów przedaw­nie­nia związanych z umo­wą, z którą jest związane prze­twa­rza­nie danych oso­bo­wych; zre­ali­zo­wa­nia właściwych praw­nie uza­sad­nio­nych interesów Kan­ce­la­rii jako Admi­ni­stra­to­ra danych związanych zprze­twa­rza­niem określonych danych; upły­wu terminów związanych z przedaw­nie­niem obowiązków wynikających z przepisów pra­wa; wnie­sie­nia sprze­ci­wu albo cofnięcia zgo­dy w zakre­sie prze­twa­rza­nia danych w celach marketingowych.)
  6. W uza­sad­nio­nych przy­pad­kach wynikających z konieczności docho­dze­nia lub obro­ny przed rosz­cze­nia­mi Pani/​Pana dane oso­bo­we będą prze­cho­wy­wa­ne przez okres przedaw­nie­nia właściwych roszczeń.
  7. Ser­wis posia­da cer­ty­fi­kat SSL
  8. Ser­wis jest hosto­wa­ny (tech­nicz­nie utrzy­my­wa­ny) na ser­we­rach Przedsiębiorstwa ALT Krzysz­tof K. Klich ul. Jagiellońska 46, 33–300 Nowy Sącz, NIP 7340003604
  9. W ramach Ser­wi­su funk­cje pozy­ski­wa­nia infor­ma­cji o Użytkownikach i ich zacho­wa­niach odby­wa się poprzez:
    - dobro­wol­ne wpro­wa­dza­nie danych w for­mu­la­rzach kon­tak­to­wych,
    - zapi­sy­wa­nie w urządzeniach plików Cookies
  10. W niektórych wypad­kach, Ser­wis może zapi­sać infor­ma­cję ułatwiającą powiązanie danych w for­mu­la­rzu z adre­sem e‑mail Użytkownika wypełniającego for­mu­larz; w takim wypad­ku adres e‑mail Użytkownika poja­wia się wewnątrz adre­su url stro­ny zawierającej formularz.
  1. Dane poda­ne w for­mu­la­rzu są prze­twa­rza­ne w celu wynikającym z jego funkcji.
  2. Ser­wis może zapi­sy­wać infor­ma­cje o para­me­trach połączenia (ozna­cze­nie cza­su, adres IP).
  3. Infor­ma­cje o zacho­wa­niu Użytkowników w Ser­wi­sie mogą pod­le­gać logo­wa­niu. Dane te są wyko­rzy­sty­wa­ne w celu admi­ni­stro­wa­nia Serwisem.
  4. Ser­wis może sto­so­wać rozwiązania badające zacho­wa­nia Użytkowników poprzez two­rze­nie „map cie­pła” bądź polegające na utrwa­la­niu zano­ni­mi­zo­wa­nych danych dotyczących zacho­wań Użytkowników w Serwisie.
  1. Ser­wis korzy­sta z plików Cookies. Pli­ki te pozwa­la­ją ziden­ty­fi­ko­wać opro­gra­mo­wa­nie wyko­rzy­sty­wa­ne przez Użytkownika i dosto­so­wać Ser­wis indy­wi­du­al­nie do każdego Użytkownika. Cookies zazwy­czaj zawie­ra­ją nazwę Ser­wi­su, z którego pocho­dzą, czas prze­cho­wy­wa­nia ich na Urządzeniu oraz przy­pi­sa­ną wartość.
  2. W Ser­wi­sie mogą być wyko­rzy­sty­wa­ne Cookies Admi­ni­stra­to­ra danych: 
    • Cookies sesyj­ne: są prze­cho­wy­wa­ne na Urządzeniu i pozo­sta­ją tam do momen­tu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapi­sa­ne infor­ma­cje są wówczas trwa­le usu­wa­ne z pamięci Urządzenia. Meha­nizm Cookies sesyj­nych nie pozwa­la na pobie­ra­nie jakich­kol­wiek danych oso­bo­wych ani żadnych infor­ma­cji pouf­nych z Urządzenia.
    • Cookies trwa­łe: są prze­cho­wy­wa­ne na Urządzeniu i pozo­sta­ją tam do momen­tu ich ska­so­wa­nia. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powo­du­je ich usunięcia z Urządzenia. Mecha­nizm Cookies trwa­łych nie pozwa­la na pobie­ra­nie jakich­kol­wiek danych oso­bo­wych ani żadnych infor­ma­cji pouf­nych z Urządzenia.
    • Cookies ana­li­tycz­ne: gro­ma­dzą infor­ma­cje o spo­so­bie korzy­sta­nia z Ser­wi­su, typie stro­ny, z jakiej Użytkownik został prze­kie­ro­wa­ny, licz­bie odwie­dzin oraz cza­sie wizy­ty Użytkownika w Ser­wi­sie — służą do opra­co­wy­wa­nia i ana­li­zo­wa­nia sta­ty­styk korzy­sta­nia z Ser­wi­su; kon­kret­ne dane oso­bo­we Użytkownika nie są rejestrowane.
  3. Cookies Admi­ni­stra­to­ra danych mogą być wyko­rzy­sty­wa­ne są w celach związanych z: 
    • kon­fi­gu­ro­wa­niem Ser­wi­su, (m.in. — dosto­so­wy­wa­niem jego zawartości do pre­fe­ren­cji oraz indy­wi­du­al­nych potrzeb Użytkownika; opty­ma­li­za­cją korzy­sta­nia z Ser­wi­su; roz­po­zna­wa­niem Urządzeń oraz ich loka­li­za­cji; odpo­wied­nim wyświetleniem Ser­wi­su; zapamiętywaniem usta­wień wybra­nych przez Użytkownika; zapamiętywaniem histo­rii odwie­dzo­nych pod­stron Ser­wi­su; zapamiętywaniem wyglądu Ser­wi­su itp.);
    • uwie­rzy­tel­nia­niem Użytkownika w Ser­wi­sie i zapew­nia­niem sesji Użytkownika w Ser­wi­sie, (m.in. — popraw­ną kon­fi­gu­ra­cją wybra­nych funk­cji Ser­wi­su, umożliwiającą w szczególności wery­fi­ka­cję autentyczności sesji przeglądarki, opty­ma­li­za­cję i zwiększanie wydajności usług świadczonych przez Admi­ni­stra­to­ra danych; reali­za­cją procesów niezbędnych dla peł­nej funkcjonalności Ser­wi­su – w tym dosto­so­wa­nia zawartości Ser­wi­su do pre­fe­ren­cji Użytkownika oraz opty­ma­li­za­cji korzy­sta­nia z Ser­wi­su oraz prze­pro­wa­dza­nia ana­liz i badań mających na celu­ulep­sza­nia struk­tu­ry i zawartości Ser­wi­su, zapew­nia­nie bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu).
  4. W Ser­wi­sie mogą być wyko­rzy­sty­wa­ne Cookies Zewnętrzne w celach:
  • zbie­ra­nia ogólnych i ano­ni­mo­wych danych sta­tycz­nych za pośrednictwem narzędzi ana­li­tycz­nych (m.in. — Google Ana­ly­tics [admi­ni­stra­tor cookies: Google Inc z sie­dzi­bą w USA]);
  • wyko­rzy­sta­nia funk­cji inte­rak­tyw­nych serwisów społecznościowych (m.in. — twitter.com [admi­ni­stra­tor cookies: Twit­ter Inc. z sie­dzi­bą w USA]; plus.google.com [admi­ni­stra­tor cookies: Google Inc z sie­dzi­bą w USA]; Facebook.com [admi­ni­stra­tor cookies: Face­bo­ok Inc z sie­dzi­bą w USA lub Face­bo­ok Ire­land z sie­dzi­bą w Irlan­dii]; LinkedIn.com [admi­ni­stra­tor cookies: Lin­ke­dIn Ire­land Limi­ted z sie­dzi­bą w Irlandii]).
  1. Użytkownik ma możliwość ogra­ni­cze­nia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swo­je­go Urządzenia. W przy­pad­ku sko­rzy­sta­nia z tej opcji korzy­sta­nie ze Ser­wi­su będzie możliwe, poza funk­cja­mi, które ze swo­jej natu­ry wyma­ga­ją plików Cookies.
  2. Użytkownik może samo­dziel­nie i w każdym cza­sie zmie­nić usta­wie­nia dotyczące plików Cookies, określając warun­ki ich prze­cho­wy­wa­nia i uzy­ski­wa­nia dostępu przez pli­ki Cookies do Urządzenia. Zmia­ny usta­wień Użytkownik może doko­nać za pomo­cą usta­wień przeglądarki inter­ne­to­wej. Szczegółowe infor­ma­cje o możliwości i spo­so­bach obsłu­gi plików Cookies dostępne są w usta­wie­niach opro­gra­mo­wa­nia (przeglądarki internetowej).
  3. Użytkownik może w każdej chwi­li usunąć pli­ki Cookies korzystając z dostępnych funk­cji w przeglądarce inter­ne­to­wej, której używa.
  4. Ogra­ni­cze­nie bądź Wyłączenie obsłu­gi plików cookies niezbędnych dla procesów uwie­rzy­tel­nia­nia, bezpieczeństwa, utrzy­ma­nia pre­fe­ren­cji Użytkownika może utrud­nić, a w skraj­nych przy­pad­kach może uniemożliwić korzy­sta­nie z Serwisu
  5. Klient oświadcza, że wszel­kie dane oso­bo­we, które prze­ka­zu­je są zgod­nie z pra­wem, w szczególności są to dane oso­bo­we, do których powie­rze­nia jest uprawniony.
error: Własność Kancelarii Adwokackiej Marcin Zientek.
Share This